Aktualności \ "Nieplanowane" to więcej niż film. To wydarzenie. Weź w nim udział!

Film promowany jest nie tylko za pomocą klasycznych środków, ale przede wszystkim przez osoby, które poruszył i chcą, aby kolejni ludzie go zobaczyli. Siła osobistej rekomendacji jest dużo większa, niż jakiekolwiek działania reklamowe.

Dzieło opowiadające historię Abby Johnson i odsłaniające kulisy przemysłu aborcyjnego wstrząsnęło Ameryką. Po raz pierwszy od wielu lat świadomość społeczna na temat aborcji oraz zmian w prawie uległa tak radykalnej przemianie. Od premiery 9 stanów w USA zmieniło prawo na bardziej chroniące życie, a kilkuset pracowników klinik aborcyjnych odeszło z pracy. Burza spowodowana próbami ograniczenia dostępu do informacji o filmie, a później trudności dystrybucyjne wywołały z kolei debatę o współczesnej cenzurze w mediach społecznościowych i wolności słowa, która otarła się nawet o amerykański Kongres. Niedługo po premierze było jasne, że „Nieplanowane” to coś więcej niż film – to zjawisko kulturowe i społeczne.

„Nieplanowane” to film, który naprawdę zmienia świadomość ludzi.

Ruchy pro-life także w Polsce traktują to niezwykłe dzieło jako wielką szansę i apelują, by włączyć się w jego popularyzację. Patronat nad filmem objął Przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski abp Stanisław Gądecki. W akcję promocji filmu, obok organizacji pro-life, włączyło się wiele środowisk, m.in. KSM, Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa Rodzin czy CitizenGo. Wszyscy oni są zgodni. Ten film naprawdę powinien zobaczyć każdy w Polsce! A szczególnie młodzież, której świadomość w tych tematach musi mieć dobre fundamenty.

Dlatego gorąco zachęcamy i prosimy, by pomóc rozpropagować informacje o filmie, a także rozważyć możliwość zorganizowania w najbliższym kinie pokazu dla parafii, wspólnot czy młodzieży szkolnej.